Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență on-line. Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord să utilizăm cookie-uri, în conformitate cu politica noastră de cookie.

 


Natura Ecopharm SRL

Piata Montreal nr 10
Galeriiile WTC, sector 1 Bucuresti
Romania


Urca-te pe bicicleta

Este ceva acolo care te-a facut la un moment dat sa te gandesti ca s-ar putea sa-ti placa sa mergi cu bicicleta – poate un sprint de final in cadrul unui mare circuit mondial ciclist, sau  imaginea unui ciclist murdar dupa ata de mult efort, dar totodata zambitor pentru realizarea sa. Oricare ar fi motivul, faci o alegere buna. Ciclismul este minunat pentru fitness, poate fi mai putin solicitant pentru spate si articulatii, putand fi chiar si o activitate desfasurata la comun in familie, daca asta este ceea ce iti doresti.

Cu bicicleta la serviciu sau la distractie

In majoritatea oraselor exista acum rute pentru biciclete – unele pentru plimbare, altele le poti folosi pentru a merge la serviciu. Mersul cu bicicleta la serviciu este o alegere benefica pentru cei care se decid sa faca acest lucru, insa este nevoie si de facilitati adecvate unde sa te poti spala si sa iti schimbi hainele. Daca te poti bucura de astfel de avantaje, atunci drumul pana la serviciu se poate transforma in momentul tau de relaxare, care sa te ajute sa poti fi mai eficient, mai putin stresat si mai concentrat la gasirea unor solutii bune.

De asemenea, a crescut interesul penru circuitele de bicicleta outdoor  – in special in zonele montane. Unele dintre acestea sunt special concepute pentru competitori profesionisti, insa pot fi disponibile si pentru entuziasti.

Daca esti un ciclist incepator, iti recomandam sa tii cont de aceste recomandari , pentru a te asigura ca inceputul aventurii tale cicliste te va face ulterior sa iti doresti mai mult si mai bine

1. Fixeaza-ti un obiectiv

Acesta nu trebuie sa fie prea indepartat – prin parc, in jurul blocului, de-a lungul canalului sau peste pod. De asemenea, exista piste circulare si circuite off-road. Este important sa nu te suprasoliciti prea mult, inca de la inceput. Este ideal sa termini cu sentimentul ca ai fi putut face mai mult!

2. Verifica-ti bicicleta

Poate ca bicicleta ta a stat o vreme in magazine, sau poate ca ai inchiriat-o doar pentru o saptamana. Inainte de a pleca la drum, acorda-ti cateva minute pentru a verifica presiunea cauciucurilor, franele si cauciucurile, verificand totodata sa nu ai piese in stare nepotrivita de functionare, care ti-ar putea crea neplaceri in mod neprevazut, chiar inainte de start.

3. Alimenteaza

In mod cert, nu bicicleta are nevoie de combustibil, ci tu. O gustare usoara care este bogata in carbohidrati, pe care sa o mananci cu 2-3 ore inainte de a pleca la drum, te va ajuta sa ai suficienta energie pentru a da tot ce e mai bun in calatorie.

"Pentru mine, sportul este cea mai buna modalitate pentru a te deconecta si relaxa. Cred ca aerul acesta proaspat si natura au un effect asupra intregii tale fiite – dispozitia ta psihica, energia ta, motivatia si deciziile."

4. Pleaca la drum cu un bun prieten

Ca orice alta activitate fizica, ciclismul este mai distractiv atunci ai pe cineva langa tine, cu care sa poti impartasi experienta. Calatoriile de weekend prin parcuri, impreuna cu familia, sunt la fel de placute ca si circuitele de ciclism prin padure, atat timp cat ai pe cineva alaturi cu care sa poti impartasi aceste experiente.

5. Incalzeste-te si racoreste-te

Asa cum este indicat si in alte activitati fizice, ciclismul trebuie sa inceapa intr-un ritm gradual, usor. Ciclistii profesionisti se incalzesc si se antreneaza mult inainte de a se urca pe bicicleta, insa tu  poti sa te urci deja pe bicicleta, pedaland usor, pentru a obisnui muschii cu exercitiul fizic. Poti continua cu sprinturi – insa pentru perioade scurte pentru inceput – si te poti apropia din ce in ce mai mult de obiectivul tau, apoi incetineste din nou, pentru a permite muschilor sa se relaxeze din nou.

Află mai mult

Activitatea fizică este benefică - nu există argumente împotrivă

Oricum v-ați simți în cursul zilei, practicarea exercițiilor fizice vă vor aduce bună dispoziție, iar în cele din urmă veți avea sentimentul că viața este într-adevăr frumoasă și merită trăită.

Drumețiile vă fac mai fericiți

Respiră, concentrează-te, acționează!

Poate este cel mai simplu exercițiu fizic de care vă puteți bucura - ieșiti afară și alergați. Începeți ușor cu o încălzire, crescând apoi gradual intensitatea. Iată 6 sfaturi pentru a vă bucura și mai mult de alergare.

Ne place să alergăm

Înainte de antrenament - pregătiți-vă mușchii

Masajul sportiv nu este numai pentru atleții de performanță. Iată câteva idei pentru a vă menține mușchii într-o stare foarte bună.

Arătați-vă pasiunea pentru exerciții fizice